Sunt tînăr, Doamnă

„Sunt tânăr, Doamnă, vinul mă ştie pe de rost                                                                                       şi ochiul sclav îmi cară fecioarele prin sânge,                                                                                         cum aş putea întoarce copilul care-am fost                                                                                      când carnea-mi înfloreşte şi doar uitarea plânge………………                                                              Sunt tânăr, Doamnă, încă aripile mă ţin                                                                                                   chiar de ating pământul pe-aproape cu genunchii,                                                                             această putrezire mă-mbată ca un vin                                                                                                         căci simt curgând printr-însa bunicile şi unchii.                                                                                   Sunt tânăr, Doamnă, tânăr, de-aceea nu te cred,                                                                          oricât mi-ai spune, timpul nu îşi ascute gheara                                                                                deşi arcaşii ceţii prin mine îşi reped                                                                                                      săgeţile vestirii, sunt tânăr. Bună seara.”

Mircea Dinescu

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

