nimicuri

Sunt prea obosită pentru a scrie ceva coerent. Dar aș vrea să îmi notez cîteva lucruri mărunte care mi-au atras atenția în ultimele săptămîni. Poate le voi dezvolta cîndva.

  1. La chioșcul unde mai reușesc să fac și eu o cumpărătură nocturnă va aduce napi. Nu știam ce sunt napii pînă acum. Revăd cu ochii minții pe domnul ce îl ruga pe vînzător să-i comercializeze napii.
  2. Prefer să spun că Eleganța ariciului este o carte despre frumusețe. Apare frumusețea artei, frumuseșea oamenilor dar și frumusețea analizată. Remarc stilul original de a scrie al autoarei. Încă mă deranjează considerațiile simpliste asupra filozofiei lui Kant. Prefer o lume mai nuanțată, nu în ,,culori sociale stricte”.
  3. Trebuie să văd filmul Vînătoarea lui Octombrie Roșu.
  4. M-a surprins declarația dlui Ciurtin: În viziunea mea eu aș fi avut succes dacă aș fi lucrat într-un Institut de Teoria Religiilor coordonat de Culianu.
  5. Ieri, la Subway, am văzut un cuplu frumos. Deși puteau lua 2 sandwichuri mici, ei au luat unul mare și l-au împărțit. Da, erau studenți. Dar parcă iubirea este altfel la vîrsta aia.
  6. Două lebede pe lac. Una își deschide aripile cînd trecem. Mi se spune că este masculul. Ne atrage către el ca să fugă ea.
  7. Mă tot gîndesc la motivele pentru care nu a mai reușit Grigorescu să-l picteze pe Sf. Dimitrie la Mînăstirea Agapia.
  8. Of, da, și rugăciunea.

article-0-1B0DAE8500000578-848_634x378

Lasă un răspuns

